Jakie ćwiczenia na wzmocnienie penisa?

Dla wielu osób mięśnie Kegla w typowo jednoznaczny sposób utożsamiają się tylko i wyłącznie z grupą mięśni znajdujących się w kobiecym podbrzuszu, które wpływają na doznania seksualne pań. Chcąc być jednak w pełni obiektywnym należy wspomnieć i wyjaśnić, że mięśnie te znajdują się również u każdego z panów i poddawane regularnym ćwiczeniom są w stanie przyczynić się w skuteczny sposób do zminimalizowania ryzyka związanego z występowaniem chorób układu moczowego. Oprócz tego mięśnie te w doskonały sposób wpływają na opóźnienie wytrysku a co za tym idzie przedłużenie stosunku płciowego. Są też w stanie w doskonały sposób wpłynąć na wzmocnienie erekcji członka.

Chcąc posiadać odpowiednio mocne mięśnie Kegla należy jedynie we właściwy sposób wykonywać ćwiczenia wykorzystujące w tym celu odpowiedniego rodzaju techniki. Żeby móc jednak je wykonywać w pierwszej kolejności należy oczywiście dokonać dokładnej lokalizacji mięśni Kegla. Jak najbardziej możemy to zrobić zupełnie samemu. W tym też celu w trakcie oddawania moczu wystarczy na krótka chwilę przestać sikać. W miejscu gdzie poczujemy napięcie znajduje się szukany mięsień. Po znalezieniu mięśni Kegla i przed rozpoczęciem ćwiczenia na ich wzmocnienie musimy mieć na uwadze to żeby do naszych ćwiczeń podchodzić z opróżnionym pęcherzem.

Metoda Napnij – Rozluźnij

Już po samej nazwie tej techniki możemy bardzo łatwo się domyśleć, że polegają one przede wszystkim na napinaniu i rozluźnianiu mięśni. Chcąc osiągnąć zadowalający efekt należy postępować według kilku prostych kroków i dokładnym przestrzeganiem konkretnych zaleceń.

– Napinamy mięśnie Kegla

– Napięcie mięśni staramy się utrzymać do około 10 sekund

– Rozluźniamy mięśnie a kolejne 10 sekund

– Powyższy cykl najlepiej jest powtórzyć po 10 razy w trzech kolejnych sesjach wykonywanych w ciągu całego dnia

Po dojściu do pewnej wprawy możemy zwiększyć liczbę powtórzeń i cykli. Warto jest zadbać o prawidłowe i regularne wykonywanie ćwiczeń co wpłynie na znacznie lepszą ich efektywność.

Ćwiczenie z ręcznikiem

Technika ta jest przeznaczona dla osób będących już w nieco bardziej zaawansowanym stadium, które potrafią bez większego problemu wyczuć mięśnie Kegla. Jest czy tez powinna ona być wykonywana w zaciszu domowym gdyż wymaga od ćwiczącego poświęcenia już nieco więcej czasu i uwagi. Znajdując sobie wygodne miejsce mężczyzna musi doprowadzić swój członek do wzwodu. Następnie należy wziąć ręcznik i położyć na go na penisie znajdującym się w takim właśnie stadium. Pod ciężarem ręcznika powinniśmy poczuć obciążenie i powolne kierowanie członka w dół ku podłodze. Ręcznik nie może być zbyt ciężki ani też nazbyt lekki. Jego ciężar powinien umożliwić napięcie mięśni Kegla w taki sposób, aby można było utrzymać ręcznik na członku. Po jak najdłuższym wytrzymaniu członka w tej pozycji można rozluźnić mięśnie miednicy.

Osoby bardziej zaawansowane wraz z upływem czasu mogą moczyć ręcznik w celu powolnego zwiększania ciężaru ręcznika. Stosowanie tej techniki pozwala na wzmocnienie erekcji członka i doprowadzenie do go sztywności tak dużej jak nigdy wcześniej!

Ćwiczenia na wytrzymałość

Trening opiera się na kilku prostych krokach polegających na napinaniu dróg moczowych i mięśni odbytu na kilka sekund. Liczba powtórzeń w tym przypadku jest zależna od typowo indywidualnych preferencji. Warto jednak pamiętać żeby wraz z upływem czasu ich liczba nieco rosła.

Korzyści zdrowotne ćwiczeń

Te najbardziej popularne techniki wpływające na zwiększenie wytrzymałości mięśni Kegla warto wykonywać głownie przez wzgląd na to że są one w stanie zapewnić:

– Mocne mięśnie dna miednicy, które w doskonały sposób wzmacniają organy i doznania intymne zarówno pośród pań jak i panów je wykonujących

– Możliwość kontroli wytrysku, dzięki czemu panowie mogą opóźnić wytrysk nasienia w trakcie stosunku i silniejszą erekcję

– Poprawa jakości doznań seksualnych i znacznie intensywniejszy orgazm

– Zmniejszają ryzyko nietrzymania moczu

– Są przede wszystkim proste i całkowicie bezpieczne.

No votes yet.
Please wait...